19 sierpnia 2014

Galopkiem

Kochani Czytelnicy!

Ostatnio moje dni przebiegają koło mnie i przeze mnie pełnym galopkiem, co mnie trochę niepokoi.
Miałam nadzieję, że będę mogła jeszcze w tym tygodniu napisać coś dla Was. Myślałam, że uda mi się ukończyć kolejną część pamiętnika, ale, choć jest już w przygotowaniu, sprawia mi pewne trudności. Nie ukrywam, że notka ta jest dla mnie w pewien sposób trudna, zwłaszcza, że coraz ciężej jest mi pisać na ten temat, bo coraz bardziej zbliżam się do obecnych wydarzeń, a wiadomo, że pamiętnik jest taką formą, która musi się trochę "odleżeć".
Poza tym cały długi weekend spędzałam w błogosławionym stanie pozainternetowym, z daleka od komputerów i każdemu radzę zrobić sobie taką przerwę raz na jakiś czas.
W tym tygodniu zaś nie udaje mi się poświęcić tyle czasu na blog, ile udawało mi się wygospodarować w ostatnim czasie, bo zostało jeszcze kilka ostatnich chwil przed Konferencją "Duchowa Alchemia", którą pomagam przygotowywać, więc jeszcze jest kilka rzeczy do zrobienia. Na ostatnią chwilę - jak zwykle.
Gdyby ktoś jeszcze był zainteresowany pojawieniem się na konferencji, zdecydował się w ostatniej chwili, proszę o kontakt mailowy na sheilax@wp.pl maksymalnie do piątku do godziny 11:00.

Poza konferencją - zaplanowałam kolejne spotkanie WKD na południe, 30 sierpnia - w sobotę, dokładnie tydzień po konferencji. Jak poprzednio - spotykamy się pod Rotundą, a potem ruszamy do Między Słowami przy Chmielnej. Mam nadzieję, że uda nam się porozmawiać trochę o wizualizacji - czym ona jest i dlaczego jest ważna w magii. Poza tym, jak zwykle, odpowiem na wszystkie wiccańskie pytania, jakie się pojawią.
Osoby zainteresowane bardzo proszę o wcześniejszy kontakt, żebym wiedziała, ile nas mniej-więcej będzie.
Serdecznie zapraszam! :)

Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się opublikować jakiś wpis przed konferencją, chociaż nie obiecuję. Na pewno po weekendzie pojawi się jakaś krótka relacja z wydarzeń w Krakowie.
Zerkajcie do mnie raz po raz, żeby być na bieżąco.

Pozdrawiam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz