23 marca 2020

Jak wyglądałaby inicjacja przez internet?



Możecie niestety dostrzec, że tekst jest *ciutkę* przeterminowany (kto jeszcze pamięta internet przez telefon i wdzwonki?), ale mnie nadal bawi, a że w ostatnim czasie wszyscy siedzą w domach, przy komputerach... (tłumaczenie własne)


Autorstwa Raven Gilmartin, 2000

AKA  Zanim zaczniemy nasz rytuał inicjacji, mam ogłoszenie. Puchatemu Księżycowi Fretki totalnie spalił się twardy dysk i prawdopodobnie nie będzie jej w sieci przez przynajmniej 2 tygodnie.
WSCH  Cholera! Miała nas nauczyć wyplatania cyber słomianych laleczek w następnym tygodniu :(
AK  czy mogę zasugerować, żeby to zanotować i przejść do rzeczy?
WSCH  Tak, sorry
AK  Zaraz rozpoczniemy rytuał inicjacji. Czy wszyscy gotowi?
ZACH  Obecna
WSCH  Gotowy
POŁD  Odbiór
INICJOWANY  Jestem przygotowany
 ~~(1 minuta pauzy)~~
AKA  Północ?
 ~~(1 minuta pauzy)~~
AK  PÓŁNOC??
PÓŁN  Sorry, musiałam zrestartować.
AKA  Ok, więc jesteśmy wszyscy. Inicjowany, jesteś skyclad i gotowy?
INICJOWANY  Jeszcze nie. Czekajcie, idę po poduszkę.
AK   Poduszkę?
INICJOWANY  Tak, mam metalowe krzesło przy biurku. OK-- BRB
 ~~(2 minuty pauzy)~~
INICJOWANY  Ok, jestem gotowy i skyclad.
AKA  Dobrze. A czy masz sznur?
INICJOWANY  Ta, mam pomarańczowy z wyprzedaży w pasmanterii, będzie taki ok?
AK  Będzie musiał wystarczyć. Ok, teraz zwiąż sobie ręce za plecami, potem przełóż górą...
INICJOWANY  Ummm.... Nie dam rady tego zrobić sam...
AKA  Jest z tobą ktoś, kto może ci pomóc?
INICJOWANY  Tylko moja mama, ale ona mnie zabije, jak się dowie, co tutaj robię
AK  OK, zapomnij o sznurze. Masz opaskę na oczy?
INICJOWANY  Tak, mam



 AKA  OK, załóż opaskę i nie podglądaj, kiedy my zakreślimy krąg. Daj nam ze 4 minuty.
INICJOWANY   OK, zaraz założę opaskę. Skąd będę wiedzieć, że jesteście gotowi?
AK  Masz budzik?
INICJOWANY  Tak, ale jest w innym pokoju.
AK  Możesz po niego iść?
INICJOWANY  Tak, ale muszę się ubrać - moja mama jest w pokoju obok.
AKA  Nie ważne, załóż opaskę i policz do 240
INICJOWANY  OK
 ~~(4 minuty pauzy)~~
AKA Inicjowany?
 ~~(1 minuta pauzy)~~
AK  INICJOWANY??
AKA Może go rozłączyło?
INICJOWANY  Już jestem - jesteście gotowi?
AKA  Tak, Krąg został zakreślony. Masz miecz?
INICJOWANY  Miecz?
AK  Będziesz sobie wyobrażał, że trzymam miecz ostrzem w twoją stronę i chcę, żebyś chwycił swój miecz w taki sposób.
INICJOWANY  Nie mam miecza.
AK  A masz athame?
INICJOWANY  nie...
AK  Masz tam cokolwiek ostrego?
INICJOWANY  Jest długopis na biurku...
AK  Ok, wymierz długopisem w swoje serce
INICJOWANY  OK
AK  Jak wchodzisz do tego kręgu??
INICJOWANY  Z idealną miłością i idealnym zaufaniem.
AKA  Dobrze. Teraz wyszepczę ci święte słowa.
INICJOWANY  wyszepczesz?
AKA  Tak. Masz drugą linię telefoniczną? Zadzwonię do ciebie.



INICJOWANY  Nie, tylko jedną?
AKA  Ok, wyślę ci je mailem. BRB
AKA opuścił czat**
 ~~(1 minuta pauzy)~~
AKA dołączył do czatu**
AKA  Ok, wysłałam ci maila
INICJOWANY  OK, idę zobaczyć
INICJOWANY opuścił chat **
 ~~(1 minuta pauzy)~~
INICJOWANY dołączył do czatu**
INICJOWANY  Nie mogę się zalogować - wyrzuca wiadomość, że serwery padły.
AKA  OK, możesz je przeczytać później. Teraz wyobraź sobie, że wpycham cię do kręgu. INICJOWANY  od tyłu??
AKA  Tak, tak jakbyś był przechylony. Trzymam cię za sznur. Czekaj... nie ma sznura... ok, po prostu udawaj, że wpycham cię do kręgu.
INICJOWANY  Ok
AKA  Teraz obchodzimy krąg 3 razy dookoła.
INICJOWANY  OK
 ~~(1 minuta pauzy)~~
AKA  Teraz stajemy przed ołtarzem i trzymam bicz.
INICJOWANY  OK
AK  Musisz klęknąć przed ołtarzem, kiedy Arcykapłanka będzie cię biczować.
INICJOWANY  Mam sobie wyobrazić klękanie przed ołtarzem, czy na prawdę klęknąć przed komputerem?
AK A możesz klęczeć widząc ekran?
AKA  Jeśli klęknie, powinien położyć głowę na podłodze.
AK  Wydaje mi się, że nie może klęczeć w takim razie
AKA  Właśnie może, mam pomysł. Inicjowany - klęknij, połóż głowę na podłodze i wyobraź sobie, że cię biczuję.
INICJOWANY  OK
AKA  I teraz cię biczuję
 ~~(2 minuty pauzy)~~
AKA  Inicjowany, teraz ty biczujesz mnie, dwa razy tyle uderzeń.
 ~~(1 minuta pauzy)~~
AKA  Inicjowany?
AK  INICJOWANY???
INICJOWANY  Jestem, co powinienem teraz robić?
AK  Musisz wyobrazić sobie, że biczujesz Arcykapłankę.
ZACH  Muszę lecieć - dziecko się obudziło i muszę go nakarmić.
AK  Możesz go nakarmić przed komputerem?
ZACH  Tak, mogę go przynieść. Północ, możesz wyciąć drzwi w kręgu?
 ~~( 1 minuta pauzy)~~
ZACH  Naprawdę muszę iść, dziecko płacze.
AK  PÓŁNOC??
PÓŁN  Sorry, musiałam zrestartować.
AK  Możesz wyciąć drzwi dla Zachodu? TERAZ?
PÓŁN  OK, gotowe
ZACH opuścił czat**
AKA  Ok, powinniśmy kontynuować czy czekać, aż Zachód wróci?
POŁD  Ja bym powiedział, żeby kontynuować
WSCH  Powinniśmy na nią poczekać.
ZACH dołączył do czatu**
ZACH  Już jestem. Północ, możesz zamknąć krąg, proszę?
 ~~( 1 minuta pauzy)~~
AK  PÓŁNOC!!!
PÓŁN  Sorry, musiałam zrestartować. Zachód - wszystko gotowe.
AK  Ok, to gdzie byliśmy?
AKA  Inicjowany miał mnie biczować. Klęknę i wyobrażę sobie, że to robi.
INICJOWANY  Ok, wyobrażam sobie, że biczuję Arcykapłankę
 ~~( 2 minuty pauzy)~~
INICJOWANY  Skończyłem
AK  Kapłanko?
 ~~(1 minuta pauzy)~~
AKA  Muszę spadać w tej chwili
AK  Dlaczego? Jeszcze nie skończyliśmy.
AKA  Walnęłam się głową w biurko, kiedy wstawałam. Mocno. Zalewam krwią kompa. Muszę lecieć na ostry dyżur na założenie szwów.
AKA opuścił chat**
AK  OK, w takim razie zróbmy rytuał uzdrawiający zamiast inicjacji
INICJOWANY  Też muszę iść, mama jest w korytarzu, wrzeszczy i chce wiedzieć, co robię.
INICJOWANY opuścił chat**
AK  OK, wszyscy, zapalcie świece i spróbujemy ponownie jutro.
**Chatroom zamknięty**



PS.: Oczywiście nie zachęcam do podobnych eksperymentów ;) Dla porządku dodam, że inicjacja tak NIE wygląda i w tekście jest sporo licentia poetica. Nie zachęcam też do palenia tytoniu, zdjęcie ilustracyjne po prostu wygląda cool ;) Zachęcam za to do śledzenia Fanpage bloga Czarowniczo, gdzie jest więcej materiałów, wszystkie informacje są na bieżąco.

0 komentarze:

Prześlij komentarz