10 września 2014

Zmiany w toku

Wiem, że w ostatnim tygodniu moja aktywność na blogu ciutkę spadła, ale poprawię się, obiecuję. Kolejne notki są w przygotowaniu, pozwolę zaś sobie w tych przygotowaniach zrobić małą przerwę, żeby napisać kilka słów o zmianach, które wkrótce na blogu.

Przede wszystkim - zmieni się szata graficzna! Mam nadzieję, że uda mi się zdążyć przed Równonocą. Krzyczę o ty i ostrzegam, żeby ktoś widząc zupełnie inny wygląd strony nie wystraszył się i nie pomyślał, że wszedł w jakiś inny link. Blog Czarowniczy nadal pozostanie taki sam, tylko nabierze troszeczkę bardziej jesiennego wyrazu.

Cykl "Droga czarownicy" będzie się powoli niedługo kończył, mam nadzieję, że nie zanudzam Was za bardzo do tej pory. Pojawi się natomiast nowy, za to z całą pewnością nieregularnie aktualizowany dział z recenzjami. Wiele osób ciągle mnie pyta co myślę o takiej czy innej książce. Że książek wiccańskich praktycznie nie czytuję (idąc za własną poradą ;) ) często trudno mi cokolwiek o nich powiedzieć, ale stwierdziłam, że najwyższy czas to zmienić. Niedługo na górze pojawi się zakładka, pod którą będą się pojawiać recenzje nie tylko książek, ale również stron internetowych - myślę, że warto pisać i o nich, bo dzisiaj tekstów o Wicca szukamy głównie w Internecie, dopiero w drugiej kolejności w książkach, więc mam nadzieję, że moja opinia pomoże wybrać rzetelne źródła.

Mała zmiana wystąpi w tym miesiącu w WKD. Tym razem spotykamy się 27 września, ale nie pod Rotundą, a w Pubie Bolek na Polach Mokotowskich, o godzinie 14:00. Spotkanie jest związane z tym, że tego dnia w Warszawie koncert zagra zespół Omnia - popularny wśród pogan i czarownic. Spodziewamy się więc w Warszawie najazdu wiedźm, nowych znajomych i starych przyjaciół. Więcej informacji znajdziecie na stronie wydarzenia na Facebooku.

I na koniec chciałabym podziękować pięknie wszystkim czytelnikom - od 2 miesięcy blog pobija swoje kolejne rekordy klikalności. Cieszę się, że podoba się Wam to, co dla Was piszę i że chętnie wracacie na moją stronę.
Dziękuję!
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz